Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal.

Umum dah sedia maklum yang tempoh lockdown di negara kita dilanjutkan untuk tempoh dua minggu lagi. Maka kebanyakan daripada kita masih perlu bekerja dan belajar dari rumah. Jadi apa aktiviti waktu senggang yang korang buat dengan pergerakan yang terbatas ni?

Kalau tengok movie pilihan korang, agak-agak cukup tak stok movie sampai habis lockdown? Bagi yang dah ‘kering’ idea nak tengok movie apa, 43 movie terbaik 2021 saranan @_NazriH ni mungkin boleh tambah koleksi movie korang.

Tapi pandai-pandailah cari sendiri macam mana nak tengok filem-filem ni. Ada yang kat Netflix dan ada yang tak tahu mana nak cari. Yang penting tengoklah dari sumber yang sah.

1. Wrath of Man

Gambar: Twitter @_NazriH

2. Nobody

Gambar: Twitter @_NazriH

3. Without Remorse

Gambar: Twitter @_NazriH

4. Zack Synder’s Justice League

Gambar: Twitter @_NazriH

5. A Quiet Place Part II

Gambar: Twitter @_NazriH

6. Army of The Dead

Gambar: Twitter @_NazriH

7. Those Who Wish Me Dead

Gambar: Twitter @_NazriH

8. The Marksman

Gambar: Twitter @_NazriH

9. Coming 2 America

Gambar: Twitter @_NazriH

10. Raya and The Last Dragon

Gambar: Twitter @_NazriH

11. Outside The Wire

Gambar: Twitter @_NazriH

12. Chaos Walking

Gambar: Twitter @_NazriH

13. The Woman In The Window

Gambar: Twitter @_NazriH

14. The Water Man

Gambar: Twitter @_NazriH

15. Spiral

Gambar: Twitter @_NazriH

16. Cruella

Gambar: Twitter @_NazriH

17. Here Today

Gambar: Twitter @_NazriH

18. The Paper Tigers

Gambar: Twitter @_NazriH

19. Endangered Species

Gambar: Twitter @_NazriH

20. The Virtuoso

Gambar: Twitter @_NazriH

21. High Ground

Gambar: Twitter @_NazriH

22. Four Good Days

Gambar: Twitter @_NazriH

23. Mortal Kombat

Gambar: Twitter @_NazriH

24. Voyagers

Gambar: Twitter @_NazriH

25. Vanquish

Gambar: Twitter @_NazriH

26. The Unholy

Gambar: Twitter @_NazriH

27. Thunder Force

Gambar: Twitter @_NazriH

28. Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train

Gambar: Twitter @_NazriH

29. Tom & Jerry

Gambar: Twitter @_NazriH

30. Palmer

Gambar: Twitter @_NazriH

31. Judas and The Black Messiah

Gambar: Twitter @_NazriH

32. The Little Things

Gambar: Twitter @_NazriH

33. One Night in Miami…

Gambar: Twitter @_NazriH

34. Minari

Gambar: Twitter @_NazriH

35. The Mauritanian

Gambar: Twitter @_NazriH

36. Cherry

Gambar: Twitter @_NazriH

37. Malcolm & Marie

Gambar: Twitter @_NazriH

38. The Father

Gambar: Twitter @_NazriH

39. Bliss

Gambar: Twitter @_NazriH

40. Bad Trip

Gambar: Twitter @_NazriH

41. Boogie

Gambar: Twitter @_NazriH

42. Godzilla vs. Kong

Gambar: Twitter @_NazriH

43. F9

Gambar: Twitter @_NazriH

Sumber: Twitter @_NazriH




Source link

Join to newsletter.

Curabitur ac leo nunc vestibulum.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Continue Reading

Get a personal consultation.

Call us today at (555) 802-1234

Request a Quote

Aliquam dictum amet blandit efficitur.